شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان kaums
                        

ضمن عرض تبریک خدمت دانشجویان گرامی و آرزوی موفقیت روز افزون برای شما عزیزان،خواهشمند است جهت ثبت نام به صفحه معاونت آموزشی وارد شده و بعد از دریافت شماره دانشجویی،جهت ادامه ثبت نام و تشکیل پرونده در دانشکده پردیس خودگردان، موارد ذیل(شامل اصل و اسکن موارد1تا5) را تکمیل و به آموزش پردیس خودگردان ارسال نمائید.

(آدرس: شهرستان آران و بیدگل- بلوار دانشگاه- نرسیده به میدان ولیعصر- سمت راست-کدپستی 8741111111 )

1-   تکمیل فرم تعهد محضری (جهت مشاهده فرم کلیک کنید)

2-   تکمیل فرم شماره1و2و3 (جهت مشاهده فرم­ها کلیک کنید)

3-   کپی کارنامه آزمون سراسری

4-   3 قطعه عکس پشت نویسی شده

5-   کپی صفحات شناسنامه و کارت ملی

6- تهیه سی دی از اسکن تمام موارد فوق

7-  پرداخت مبلغ 100.000.000 ریال

(لطفا برای پرداخت شهریه، مبلغ 100.000.000 ریال به شماره حساب 2137740239002 بانک رفاه (کد شعبه219) و یا به شماره شبای IR240130100002137740239002 واریز و فیش واریزی را از طریق پست به آدرس پردیس خودگردان ارسال نمایید.)

شماره تماس آموزش دانشکده : 54735890-031       

دانشجویان گرامی می توانند سوالات خود را از طریق شماره واتساپی پردیس خودگردان(09045446096) و آدرس ایمیل pardiskhodgardan1392@gmail.com با ما در میان بگذارند.                         

نکته1: رمز عبور دانشجویان جهت ورود به سامانه سما،کد ملی می باشد.

نکته2: *قابل توجه دانشجویان جدیدالورود* در صورتی که دانشجو بخواهد از مرخصی تحصیلی استفاده نماید،بایستی ابتدا درخواست مرخصی تحصیلی خود را به آموزش پردیس خودگردان تحویل نماید.در صورت موافقت در شورای آموزشی پردیس،مرخصی تحصیلی دانشجو یک سال(دو ترم) می باشد و شروع به تحصیل وی،از ترم بهمن1401 خواهد بود(مدت مرخصی تحصیلی جزو حداکثر مدت مجاز تحصیل دانشجو در هر مرحله محسوب می شود).لازم به ذکر است در صورت انصراف از تحصیل، دانشجو بایستی شهریه ثابت کل دوره پزشکی عمومی(7 سال) را پرداخت نماید.

نکته3: با توجه به دستور ستاد ملی کرونا کلاس­ها به صورت مجازی(غیر حضوری)برگزار می گردد.لازم به ذکر است در خصوص نحوه برگزاری کلاسهای دانشجویان ورودی بهمن،فقط از طریق سایت دانشگاه یا پردیس خودگردان اطلاع رسانی خواهد شد.

نکته4: ذکر شماره تلفن دانشجو و والدین (پدر و مادر) در فرم شماره1 (جهت اطلاع رسانی به موقع به دانشجو) الزامی است.(هرگونه تغییر در شماره تماس را حتما به آموزش پردیس خودگردان اطلاع رسانی نمایید.در غیر این صورت مسئولیت عدم اطلاع رسانی و عواقب ناشی از آن به عهده دانشجو می باشد)

نکته5: لازم به ذکر است پردیس خودگردان دانشگاه مسئولیتی در زمینه ارائه خوابگاه ندارد و همچنین با توجه به شرایط فعلی کرونا و ظرفیت محدود خوابگاه­ها،دانشگاه از ارائه خدمات خوابگاه معذور می باشد.جهت اطلاعات بیشتر وارد لینک معاونت دانشجویی شوید.

نکته 6: لطفا مدارک فوق را از طریق پست تا تاریخ 1400/8/15 به آموزش پردیس خودگردان ارسال نمایید.

نکته7: عدم ارسال مدارک به منزله انصراف تلقی شده و فردی دیگر جایگزین شما خواهد شد.

 

آشنایی با پردیس خودگردان

آیین نامه آموزشی

امور مالی پردیس(شهریه ها)