وظایف کمیته طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشکی کاشان
تدوین و بازنگری منشور اخلاقی دستگاه
ارائه راهکارهای مناسب جهت اطلاع رسانی به مراجعان در مورد نحوه خدمات رسانی
تحلیل نتایج نظرسنجی مراجعان در خصوص کیفیت خدمات رسانی
ایجاد سازوکار لازم برای تشویق و تنبیه کارکنانی که باعث رضایت یا نارضایتی مراجعان گردیده اندد وین راهکارهای افزایش رضایتمندی مردم از دستگاه
تدوین اولویتهای آموزشی مدیران و کارکنان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع
اعضای کمیته طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشکی کاشان
|
|
|
2 |
دکتر سیداحمد حسینی |
عضو کمیته |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
برنامه های اجرایی ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری:
-
برنامه اجرایی سال 1392
-
برنامه اجرایی سال 1391
-
برنامه اجرایی سال 1390
-
برنامه اجرایی سال 1389
-
برنامه اجرایی سال 1388
نتایج نظرسنجی تکریم ارباب رجوع سال 89
مصوبات کمیته طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع